Marek6.59 & K.O.S. - „Klasiker & Retarder“

06.05.2010 14:11

 

 

 

"Klasiker" aka Marek6.59, kedysi známy pod menom Ujo Marky a "Retarder" aka K.O.S., ktorého minimálne východ Slovenska pozná aj pod menom Kosthy po siedmych rokoch priateľstva dokončili projekt Klasiker & Retarder (2010), ktorý posúvajú na download.

 

Z Prešova sa do obehu dostáva tak trochu iný projekt s názvom Klasiker & Retarder (2010), ktorý spája klasické samplovacie produkcie s elektronikou, rapy so spevmi, skreče a množstvo efektov. Robilo sa na ňom takmer rok a pol, čo spôsobil aj fakt, že Kosthy už viacmenej žije v Prahe.

Zvuk sa nesie v znamení „eMPe Produkcia“ & „K-98 Studio“ a po beatovej stránke je to opäť perla, o čo sa postaral jak K.O.S., tak aj Marek6.59, ale i homeboy Fudja. Treky sú obohatené aj o skreče od Markyho a ten poriešil aj master. Mix si na starosť zobral K.O.S., ktorý navrch zbúchaj aj cover. Lyrika ma baví a spev od Tiny Knapé je ako vždy najlepší. To chalanom ten spev moc nejde, no s rapom je to spoko. Zo 16 stôp sú tri fajne riešené beat skity a okrem nich a intra ma ešte zaujali treky, ako: “Lyrickí reportéri”, “Na chvíľu sa zastavím” a “Ja a moje mesto”.

 

poslechnu

01.    Intro
prod.: K.O.S.
02.    Lyrickí reportéri
prod.: Fudja  
03.    Gepard
prod.: K.O.S.
04.    Na chvíľu sa zastavím
prod.: Marek6.59
05.    Beat 015
prod.: K.O.S.
06.    Čisto v hube
prod.: Fudja
07.    Ja a moje mesto
prod.: Marek6.59 + K.O.S.
08.    Kým na to dôjde
prod.: K.O.S.
09.    Beat 100
prod.: Marek6.59
10.    Niečo tu chýba
prod.: K.O.S.
11.    Znova a stále
prod.: K.O.S.
12.    Ruže pre ľudí
prod.: K.O.S.
13.    Beat 067
prod.: Marek6.59
14.    Východňar
prod.: Marek6.59 + K.O.S.
15.    Vylieč ma smiechom (v spol. Tina Knapé)
prod.: Marek6.59 + K.O.S.
16.    Blbosť bejbe (outro)
prod.: K.O.S.

 

 

 

Z Prešova sa do obehu dostáva tak trochu iný projekt s názvom Klasiker & Retarder (2010), ktorý spája klasické samplovacie produkcie s elektronikou, rapy so spevmi, skreče a množstvo efektov. Robilo sa na ňom takmer rok a pol, čo spôsobil aj fakt, že Kosthy už viacmenej žije v Prahe.

Zvuk sa nesie v znamení „eMPe Produkcia“ & „K-98 Studio“ a po beatovej stránke je to opäť perla, o čo sa postaral jak K.O.S., tak aj Marek6.59, ale i homeboy Fudja. Treky sú obohatené aj o skreče od Markyho a ten poriešil aj master. Mix si na starosť zobral K.O.S., ktorý navrch zbúchaj aj cover. Lyrika ma baví a spev od Tiny Knapé je ako vždy najlepší. To chalanom ten spev moc nejde, no s rapom je to spoko. Zo 16 stôp sú tri fajne riešené beat skity a okrem nich a intra ma ešte zaujali treky, ako: “Lyrickí reportéri”, “Na chvíľu sa zastavím” a “Ja a moje mesto”.


počítadlo.abz.cz