James Cole ti přináší ochutnávku z nově připravovaného projektu Halucinace ze 3. patra. Poslouchej!

07.05.2010 14:49

news photoJames Cole již brzy vydá svůj revoluční experimentální projekt Halucinace ze třetího patra. Vychází 14.4. v limitovaném nákladu na zavedeném labelu Bigg Boss. Celý projekt vzniknul během dvou měsíců formou jamování a práce na místě, pozdější zásahy do nahrávek byly minimalizovány. James o svém novém počinu říká: „Jsem veliký nepřítel škatulek a ohraničování hudby, ale kdybych měl svůj nový projekt popsat, zvolil bych slova jako psychedelik underground pop homo metal.“ My víme, že nás čeká 16 stop a přes 45 minut stopáže a dnes vám přinášíme první singl „Já chci dál“, který stejně jako celé album produkoval James Cole. Jeho vizi mu velkou měrou pomohli naplnit Yarda Helešic, Risto Sokolovski, Lucas Skunkwalker a George Rič. „Tímhle projektem jsem chtěl dosáhnout toho, abych autenticky a spontánně zaznamenal to, jak jsem se v danou chvíli cítil, abych zachytil náladu v okamžiku vzniku, abych dovnitř naládoval co nejvíc energie. Ať mi bylo jakkoliv, prostě jsem šel a udělal skladbu. Mám pocit, že když se člověk ve věcech příliš vrtá, často je rozmělní, chtěl jsem vyzkoušet, co to udělá, když se to tam napere. Vybíral jsem asi z 20 věcí,“ říká James. Desku si lze předobjednat na oficiálním biggbossím eshopu, za nejlepší cenu široko daleko - https://biggboss.cz/shop/. Release party a autogramiáda je stanovena na 14.4. od 20:00 do 23:00 v kadeřnictví KO Hair Gods, Politických věznů 13 v Bredovském dvoře v centru Prahy.


počítadlo.abz.cz