EP Cirkus Svjet

06.05.2010 13:23

 

Devět roků v rapu ze Záhoří  reprezentujíci 31 rozhodl oslávit dokončením EP nosiče  Cirkus Svjet. Na tom sa pracovalo ještě v době, kdy do hry poslal projekt Miniset a i tentokrát opět vsadil na ověřený zvuk z Bodak records, kde se cíti jako doma. Prvotní myšlenkou bylo spravit jen 9 sólových trecků, ale i tak skladby přibívali, tak sa na EPčko dostalo až 14 stop - v četně intra a jedného remixu. Jak mi 31 prozradil: „Hosty jsem nevyberal dlouho, všechno  to jsou moji známi, takže to šlo rýchle.“, no a mezi nimi je: Raduz (Homo Pacientz),Dushan (projekt Dokument), malacky-petržálska formáce Qeer a spěváčka Elvi.

31 ani tentokrát neopustil od samplování klasiky a témat, které jsou jeho denní součástí a tak Cirkus Svjet z větši stránky odprodukoval zatím neznámy beatmaker  Vincent, který se díky jeho talentu stal okamžitě dvorním producentem 31 a kromě něj třemi beatmy přispěl i Wrach z Myjavy. Mě osobně zaujali treky „Co mi dala eSeR / co mi treba„, „Nádej umre posledná“, „Záhorí“ v luxusním beate, ale i originál treku „Musíš poznat  svúj blok“, který mě baví víc než remix, no a témové mě nejvíce pobavila věc „Sklerotik“.

 

stahuj


počítadlo.abz.cz