B.eye a Změna dorobili demo "Naše hra" - stahujte a hodnoťte

09.05.2010 09:14

Na demu "Naše hra" se nachází 15 zvukových stop, včetně bonusových věcí, které kluci nahráli v košickém studiu Esprit ao jejichž produkci se postaral B.eye, ale i multi instrumentalista Mr.PT - Známý také pod jménem Peter Telepčák. Schválně jsem jako prvních zmínila právě těchto dvou, protože se mi toto demo zdá být právě po produkční stránce mnohem silnější, jak po stránce rapové ... ale tak to je věc pohledu. Myslím, že dost šťastný byl i výběr hostů, mezi nimiž se mihl i Beton z disharmonie, Edi Metalíza z Proč ne?!, Ale i GAGGIA, zda Fuky. Mezi hosty je i "zpěvačka", jejíž projev v bonusové věci "Vymletýi" na mě osobně moc nezapůsobil a její jméno kluci dokonce neuvedly ani na bookletu.

 

Mezi tématy se kromě reprezentují, zda party tracku, nebo tzv. stylu "já jsem někdo - ty si nic" najdete i diss a to na košickém skupinu trikolóra, no a pokud bych si měla vybrat věci, co se mi líbí, tak bych si do playera kromě věci "B a Z" 

dala i track "Yebem, yebem, yebem", ve kterém hostuje košický Fuky, ale i "Mám pocit", kde dává Beton. Demo je laděné do new schoolového stylu, ale najdou se na něm i oldschoolovejšie beaty a dokonce i jeden "slaďák"

 

B.EYE & ZMENA - Naša hra (106,7 MB)

01. Intro
/produkcia Mr.P.T./
02. B a Z (8,76 MB)
/produkcia B.eye/
03. Naša hra
/produkcia B.eye/
04. Party biznis
/produkcia B.eye, post produkcia Mr.P.T./
05. Rozbité sny
/produkcia B.eye, post produkcia Mr.P.T./
06. Bež preč
/produkcia B.eye/
07. Tak poď
/produkcia B.eye, post produkcia Mr.P.T./
08. Y***, y***, y*** feat. Fuky (9,08 MB)
/produkcia B.eye/
09. Mám pocit feat. Betón (8,56 MB)
/produkcia B.eye/
10. Počúvam srdce
/produkcia B.eye/
11. Som človek... feat. Edi M.
/produkcia B.eye/
12. Čas popravnej čaty feat. Gaggy
/produkcia B.eye/
13. Žijem svoj život
/produkcia B.eye/
BONUS
14. Som proti
/produkcia.Mr.P.T./
15. Vymletýi
/produkcia Mr.P.T./

https://my.hip-hop.sk/BeyeProduction

 


počítadlo.abz.cz